הפס המהיר של מסעדת רחלה – רגע של איכות באמצע היום

כל מי שאי פעם ישב במסעדת רחלה יעיד שהבשרים שלנו הם מהשורה הראשונה. אנחנו מקפידים להשתמש בחומרי גלם איכותיים, וצוות הטבחים המיומן והמסור שלנו מתייחס לכל נתח בתשומת לב רבה על מנת להגיע למידת העשייה המושלמת ולרמת הגשה אידאלית.

אנחנו שמחים לבשר לכם שהתענוג הזה כבר לא שמור רק למי שמגיע לשבת במסעדה, אלא גם במשלוחים וטייק אוואי. מהיום לא צריך לפנות הרבה זמן כדי ליהנות מהבשר הכי טוב באיזור הדרום. אתם מוזמנים להגיע אלינו בהפסקת הצהריים שלכם, או סתם כך כי מתחשק, בלי אירוע מיוחד – ולהזמין פיתה, באגט, חמגשית או לאפה מגולגלת עם הבשרים המעולים שלנו.

בעמוד זה נספר לכם על הפס המהיר והמנות המיוחדות שתוכלו למצוא בו. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה נוספת, וכן להזמנות עד לפתח הדלת. נשמח לעמוד לשירותכם.

 

קצת על ההיסטוריה של מסעדת רחלה

המסעדה הוקמה בשנת 2012 – קיימת כבר מעל לעשור. הבעלים של המסעדה, בן וגיא, בחרו לקרוא לה "רחלה" על שם אמם, רחל. לאורך השנים, נאסף ידע קולינרי עצום שהפך את רחלה לאחת ממסעדות הבשרים הידועות ביותר באיזור הדרום ובישראל בכלל.

העקרון המנחה של המסעדה הוא איכות וחווייתיות ללא פשרות, והדבר מתבטא בכל פרט קטן. העיצוב של המסעדה הוא חדשני, מעודכן ומספק מקום לכ-120 אורחים, כולל חלוקה לחללי ישיבה אינטימיים. צוות השפים, המלצרים והמארחות הוא אדיב ומסביר פנים. אצלנו הלקוחות הם תמיד במרכז, ואנחנו עושים הכל על מנת לספק חוויה בלתי נשכחת.

לאחר בקשות חוזרות ונשנות מצד הלקוחות המסורים שלנו, החלטנו להרחיב את שירותי המסעדה מעבר לישיבה במקום, ולאפשר גם את שירות הפס המהיר וכן לפתוח בכל יום שישי בצהריים הפנינג של אוכל מוכן לשבת, ובו עוגות, לחמים, תבשילים ומטעמים נוספים.

 

מגוון המנות בפס המהיר

בפס המהיר שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות המוגשות בפיתה, באגט, חמגשית או לאפה. 

בז'אנר הקלאסי תוכלו למצוא פלאפל פריך וטעים, שווארמה עסיסית, שקשוקה, סביח, ועוד. מתאים למי שאוהב טעמים ביתיים ועממיים – בדיוק כפי שהייתה מכינה רחל שעל שמה קרויה המסעדה.

ההרפתקנים שביניכם יוכלו לבחור בשרים טובים ואיכותיים כגון אנטריקוט, קבב וחזה אווז. בתור מסעדת בשרים ותיקה, אנחנו מעניקים לכל נתח יחס מיוחד, תוך שמירה על מידת צלייה נכונה, לעסיסיות מושלמת. תוכלו למצוא בתפריט גם נקניקיות מרגז, שהן נקניקיות חריפות ומתובלות בסגנון דרום אמריקאי, לחובבי הטעמים העזים והחזקים.

מנה נוספת שתוכלו למצוא היא המבוגר קלאסי מבשר בקר, המוגש בלחמנייה, ובליווי צ'יפס חם ופריך ורטבים. ההמבורגר מגיע בשני גדלים – 200 גרם או 300 גרם, ובמידת עשייה לבחירתכם.

אך אין ספק שגולת הכותרת של הפס המהיר היא המנה שרבים מהלקוחות שלנו חוזרים אליה שבוע אחרי שבוע – שניצל בחלה. המנה הנפלאה הזו מוגשת בכל ימות השבוע, והפכה כבר מזמן לשם דבר בכל איזור הדרום. השילוב בין חלה לבנה, רכה, טרייה ומתקתקה לשניצל מטוגן, חם ופריך הוא פשוט תענוג לחך. אם זו הפעם הראשונה שלכם בפס המהיר של מסעדת רחלה, שניצל בחלה היא ללא ספק המנה בשבילכם.

 

לסיכום

אם הגעתם עד כאן ובא לכם לטעום ממגוון המנות של הפס המהיר, אתם מוזמנים להגיע למסעדה בכל שעות היום או לעשות הזמנה ולהנות ממשלוח מהיר עד לפתח הדלת.

מסעדת רחלה שמחה לספק שירות למאות הלקוחות – בישיבה במקום, בטייק אוואי ובמשלוחים עד פתח הדלת.

להזמנות – צלצלו אלינו במספר: 0542070897

שתפו את המאמר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

דילוג לתוכן