העיקריות של רחלה – בשרים איכותיים בהכנה מושלמת

אצלנו במסעדת רחלה הבשרים הם הדבר החשוב ביותר, ומקבלים את מלוא הכבוד הראוי להם. כל נתח מטופל בנפרד, בצורת ההכנה הייחודית לו ובתשומת לב אישית. השפים שלנו הם מהמיומנים והמקצועיים ביותר בדרום, ובעלי אהבה אמיתית למקצוע. מסעדת רחלה מתהדרת בתפריט ישיבה, טייק אוואי (אפשרות לקחת הביתה) וגם אוכל מוכן לשבת, שהוא פינוק אמיתי לכל המשפחה. 

בעמוד הזה נעזור לכם להבין אילו מנות עיקריות אתם יכולים למצוא בתפריט שלנו ומה ייחודי בכל אחת מהן. כל המנות מוגשות עם תוספת לבחירה – צ'יפס, אורז, תפוחי אדמה או סלט.

בגלל שבתפריט שלנו ישנן מנות רבות וקצרה היריעה מלהכיל את כולן, נתמקד כאן בשלוש מנות שהן מהפופולריות ביותר במסעדה שלנו. אנחנו ממליצים לעיין בתפריט שבאתר לקבלת מידע על מנות נוספות, כולל המבוגרים, ספיישלים, מגוון פלטות בשרים לזוגות ומשפחות, ועוד.

אנחנו ממליצים לקרוא את העמוד עד סופו, כך שכשכבר תגיעו למסעדה – ישר תדעו מה אתם רוצים להזמין… כמובן שאם יש שאלות נוספות בנוגע למנות ולמרכיבים שלהן, אתם מוזמנים ומוזמנות להתקשר אלינו. נשמח לענות על כל שאלה, גדולה כקטנה. 

אז ללא עיכובים נוספים, ניגש להסברים.

 

הר אנטריקוט – המנה של המלכים

פעמים רבות אנטריקוט נחשב לנתח הבשר המשובח ביותר, ממש הפרימיום של הפרימיום, ולא בלי סיבה. הטעם הדומיננטי שלו הופך אותו לאחד הנתחים הפופולריים בכל הזמנים. המשמעות של המילה "אנטריקוט" בצרפתית היא ורד הצלע. זאת מכיוון שנתח האנטריקוט לרוב נלקח מהבשר שבין צלעות הפרה. את האנטריקוט ניתן להכין במגוון צורות, החל מסטייק שלם ועד לדפים דקיקים. 

במנה הזו בחרנו להגיש את האנטריקוט כנתחים קטנים נבחרים, המטופלים במקצועיות ובמידת עשייה מדוייקת. הנתחים מלווים בפטריות שנעשו בצלייה מושלמת, בצל מתקתק וכן שבבי שקד לבן. השבבים מוסיפים למנה את הייחודיות שהופכת אותה לאהובה כל כך על הלקוחות הקבועים שלנו, שמזמינים אותה פעם אחר פעם. 

אם אתם רוצים להתפנק לרגל אירוע מיוחד – זו המנה בשבילכם.

 

צלעות כבש – המנה הקלאסית

אין אף אחד שלא אוהב צלעות כבש. השומניות שלהן הופכת אותן לאחת המנות המצליחות ביותר בכל הזמנים. בשר הכבש הוא רך ועסיסי. אופן ההכנה שבו העצם נותרת כחלק מהנתח ולא מופרדת ממנו לפני הבישול, יוצרת טעם ארומטי ומענג במיוחד שאין שני לו.

אנחנו במסעדת רחלה משתמשים תמיד בצלעות כבש מובחרות מהאיכות הגבוהה ביותר. אנחנו לא מתפשרים על בשר טרי ואיכותי. אם אתם מגיעים לארוחת צהריים, תוכלו למצוא את הצלעות לא רק בתפריט העיקריות אלא גם במנות העיסקיות.

 

נקניקיות "מרגז השוק" – מנה להרפתקנים היישר מדרום אמריקה

נקניקיות מרגז הן נקניקיות דקות, ארוכות, מתובלות וחריפות, המיועדות לאוהבי האוכל הפיקנטי והטעמים המעושנים. צבען אדמדם ואחוז השומן בהן יחסית גבוה, מה שהופך אותן לעסיסיות במיוחד. 

נקניקיות המרגז פופולריות במטבח הדרום אמריקאי והאירופאי כאחד, ובשנים האחרונות תפסו מקום של כבוד גם כאן בארץ. אנחנו במסעדת רחלה מגישים אותן על מצע של ירקות על האש, אשר נותנים את האותנטיות והטעם הפראי שמשלים את החווייה.

 

ומה עם הילדים?

כמובן שגם את הילדים לא שכחנו. במסעדת רחלה תוכלו למצוא מגוון רחב של מנות ילדים: שניצל, המבורגר, שיפוד פרגית, שיפוד קבב, נקניקיות ילדים וכנפיים ברוטב צ'ילי. 

אנחנו מאמינים שילדים ראויים לאכול בשר איכותי בדיוק כמו המבוגרים, ולכן משקיעים במנות ילדים איכותיות, שנראות טוב וגם מצטיינות בטעמים שקטנטנים אוהבים.

כל המנות מוגשות עם שתייה ותוספת לבחירה – כך שאף אחד לא ייצא רעב.

שתפו את המאמר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

דילוג לתוכן