אוכל לשבת במסעדת רחלה – לפנק את המשפחה במנות נפלאות, בלי ללכלך את המטבח!

כולנו מכירות ומכירים את הרגע הזה: יום שישי עומד בפתח, ואנחנו רוצים לפנק את המשפחה ולמלא את השולחן באוכל ביתי, עשיר, מזין וטעים. אין כמו לקבל את פני השבת ולמלא את הבית בניחוחות טובים ובאווירה של חג.

אבל לפעמים החיים מפתיעים אותנו באירועים בלתי צפויים, ואנחנו מוצאים את עצמנו רגע לפני כניסת השבת בלי רגע פנוי לנשום – ובטח שלא להכנס למטבח, להעמיד עשרות סירים ולבשל במלוא המרץ. יש שבועות שאנחנו פשוט צריכים שמישהו אחר יעשה את העבודה בשבילנו, כדי שיהיה לנו זמן להתעסק בדברים החשובים באמת.

בדיוק בשביל זה קיים תפריט אוכל לשבת במסעדת רחלה. התפריט המיוחד שלנו ליום השבת כולל מגוון רחב של מנות מסורתיות, טעימות ומזינות, שפשוט תענוג להניח על השולחן בסעודת השבת. האוכל של רחלה יוצר אווירת שבת קסומה בכל בית, וכל זה בלי ללכלך אפילו סיר אחד. 

מה שעוד חשוב לציין, הוא שהמחירים שלנו הוגנים ושווים לכל כיס – כדי שכל משפחה תוכל לקיים את השבת בנוחות ובנעימות. את האוכל תוכלו לרכוש במסעדה לפי משקל בכל יום שישי.

במאמר זה נספר לכם על כמה מהמנות שאנחנו מציעים בתפריט האוכל לשבת שלנו. אנחנו ממליצים לכם לעיין בתפריט המלא למידע נוסף. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה או התייעצות לפני ההזמנה – הצוות שלנו הינו מקצועי, אדיב, וישמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

 

מגוון מנות בשריות לשבת

אם אתם מכירים את מסעדת רחלה, אתם בטח כבר יודעים שבשרים הם המומחיות העיקרית שלנו. בתפריט האוכל לשבת תוכלו למצוא פרגיות, קבב וכבד עוף שהוכנו על ידי השפים שלנו במומחיות ובאהבה רבה. 

אנחנו מקפידים להשתמש בבשר כשר, איכותי וטרי ברמה הגבוהה ביותר, ומקפידים על הכנה מדוייקת – כדי לוודא שארוחת השבת שלכם תהיה לא פחות ממושלמת.

 

מטוגנים מסורתיים

המטוגנים שלנו מגיעים ממגוון מטבחים ברחבי העולם – קציצות טוניסאיות, קובה מרוקאי, סיגרים, פסטלים, ועוד. אנחנו מטגנים את המנות בשמן עמוק בטמפרטורה מדוייקת, היוצרת ציפוי קראנצ'י ופריך תוך שמירה על מילוי רך, נימוח ועסיסי. 

הצמחונים שביניכם יוכלו למצוא במחלקת המטוגנים גם קציצות ירק נפלאות, המכילות מגוון ירוקים מזינים ורעננים.

 

המבושלים של רחלה

אין כמו תבשילים לשבת – הם מפיצים ניחוח נפלא בכל רחבי הבית, ומקבלים את פני האורחים בחמימות נעימה. את התבשילים שלנו ניתן להביא הביתה, לחמם, וליהנות מאוכל שהוכן באהבה ובאכפתיות.

במחלקת המבושלים שלנו ישנם סוגים שונים של ממולאים, תבשילי עוף ובשר, וכן אוכל מבושל מסורתי כמו מוח ובשר ראש.

 

תוספות, פחממות ומיוחדים

ארוחת שבת שמכבדת את עצמה צריכה לכלול גם תוספות טובות. כמו שאומרים – העיקר הוא בפרטים הקטנים. בין אם מדובר בתוספות בסיס כמו אורז ותפוחי אדמה, או בתוספות מיוחדות כמו פטריות מבושלות או שעועית מוקפצת – אצלנו כל תוספת מקבלת יחס של לא פחות ממנה עיקרית.

בין היתר תוכלו למצוא אצלנו זיתים סוריים מעולים, חומוס מבושל, ואת פשטידת רחלה המפורסמת.

 

לסיכום 

אנחנו רוצים לספר לכם שמסעדת רחלה עובדת ופועלת מאז שנת 2012. כבר מעבר לעשור שאנחנו משרתים אלפי לקוחות מרוצים, תוך הקפדה על כל הפרטים הקטנים. החל מעיצוב מתוחכם ועדכני, דרך צוות עובדים מיומן, מקצועי ומסור, וכלה באוכל איכותי, ברמה גבוהה, העשוי מחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר שניתן למצוא בשוק. 

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה, וכן להזמנות מיוחדות. הצוות שלנו כאן עבורכם – במהלך השבוע כולו, וגם לקראת השבת.

שתפו את המאמר!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תוכן עניינים

דילוג לתוכן